eeuuww...gedik nyew..ahaha....ni laa dri ak bla gler cmera..NOT GLER GLAMOR ok...!;)
hmmm..;)
pic ni time bru spai umh..eheh;)
tdung xbpe nk jdi tnpa onning... ;)
muka bulat...;)
sengal versi 1...;P
ni time kt kg..with onning...xnpk buat..yeayea...;)
asal pic ni gedikss smcm jerkk..+_=
terlebih origina lighting ..eheheh..;)










No comments:
Post a Comment